czwartek, 12 marca 2015

PEWNOŚĆ SIEBIE a raczej jej brak to jeden z czynników utrudniających nam znalezienie pracy .


To my sami, często skazujemy się na porażkę pielęgnując w sobie przekonania typu:
„ nie dam rady”
„ nie mam wyjścia”
„ jestem beznadziejna”
„nigdy nic mi nie wychodzi”
„ wyśle swoje cv ale i tak nikt do mnie nie oddzwoni”
„ jest dużo więcej lepszych ode mnie” itp...

Pielęgnując w sobie takie przekonania ROZWIĄZANIA i MOŻLIWOŚCI nie mają prawa się pojawić . Wpuść trochę ŚWIATŁA i OTWARTOŚCI na odpowiedzi.

Jeśli sami sobie nie dajemy szansy, jak mają ją nam dać inni?.
BRAK PEWNOŚCI SIEBIE powoduje, że całym sobą zarówno w wyglądzie, postawie, zachowaniu przekazujemy innym negatywny komunikat o sobie.

Czas abyś w siebie uwierzył/ uwierzyła.
Dość już krytykowania, rezygnowania i wycofywania się bez spróbowania.
Już najwyższy CZAS, abyś dął /dała sobie SZANSĘ z taką samą mocą jaką, do tej pory sobie odbierałeś/odbierałaś.

Nie czekaj na KIEDYŚ, takiego dnia nie ma w kalendarzu, ZACZNIJ już DZIŚ.

JEŚLI MASZ ZAMIAR W COŚ ZWĄTPIĆ,
TO ZACZNIJ WĄTPIĆ W SWOJE OGRANICZENIA.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz