wtorek, 24 lutego 2015

PRACA MOJĄ PASJĄ...


Przygotowując się do piątkowej konferencji z uczniami szkół średnich w Żywcu na temat:

„ Buduj sukces, spełniaj marzenia, zarabiaj pieniądze”

zastanawiałam się co powiedzieć młodym ludziom, którzy stoją przed jedną z najważniejszych decyzji w życiu jakim jest wybór swojej drogi zawodowej.
Po kilku dniach przemyśleń, ciągle w głowie przewijały mi się następujące słowa:

"Nie wszystko, co się opłaca, warto robić. A nie wszystko, co warto robić, zaraz się opłaca.
Bo „opłaca się” to znaczy, że coś jest z korzyścią, od razu, szybko. Tymczasem słowo „warto”, pochodzi od słowa „wartość”, a wartości nie opłacają się od razu".

Patrząc z perspektywy czasu na moje życie zawodowe podpisuje się pod tym cytatem.

Ukończyłam 3 kierunki studiów, kilkadziesiąt kursów. Pracuje z ludźmi od ponad 10 lat, w tym okresie w wieku 26 lat zostałam Dyrektorem jednego z oddziałów firmy ogólnopolskiej, zarządzając nim przez kilka lat i mogę powiedzieć jedno:

Warto robić to co się kocha, bo tak naprawdę wtedy nasza praca ma sens i przynosi nam ogromną satysfakcję. Nawet najwyższe stanowiska kierownicze nie są warte tyle co praca, którą wykonuje się z pasją. 

Moją pasją jest pomoc drugiemu człowiekowi w odkrywaniu jego potencjału i w pokonywaniu trudności, które stoją na przeszkodzie w jego rozwoju osobistymi i zawodowym.

A czy Ty już odkryłeś/ odkryłaś co jest twoją pasją?

 Jeśli nie zapraszam na sesje coachingowe.

Lucyna Pietrzyk
Tel. 697 370 472, coachpietrzyk@gmail.com


PAMIĘTAJ 

TO ŻYCIE JEST OKAZJĄ DO PRACY, NIE DOPUŚĆ DO TEGO, ŻEBY KIEDYKOLWIEK BYŁO ODWROTNIE. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz