czwartek, 27 sierpnia 2015

ŻYCIE Z PASJĄ...

Urodziłam się z pasją.
Moja pasja nazywa się życie.
Mogę ją rozwijać dzięki moim rodzicom, którzy zechcieli bym pojawiła się na świecie.
Kocham swoja pasję, z każdym dniem coraz bardziej.
Moja pasja ma rożne barwy.
Każdy kolor to inna ja, czasem mniej lub bardziej intensywna.


NIEBIESKA JA - to płynąca woda z nurtem rzeki.
Z pełną otwartością i zaufaniem czekająca na to co przyniesie kolejny dzień.

CZERWONA JA - to wulkan energii.
Czasem uśpiony, czekający na odpowiedni moment, żeby wybuchnąć z nową siłą do działania.

BRĄZOWA JA - to drzewo.
Niewiele mu trzeba by rozniecić duży ogień rozświetlający i ogrzewający innych.

ZIELONA JA - to droga.
Czasem potykająca się o kamień, czująca złość, że nie patrzyłam dostatecznie uważnie by się nie przewrócić.
Czasem czująca snutek, że kamień jest tak duży, że tarasuje mi drogę i nie mogę iść dalej i muszę zawrócić.
Czasem jest to droga pod górę wymagająca ode mnie wiele wysiłku i chociaż staram się z całych sił czuję wielkie rozczarowanie bo nie mogę dojść tam gdzie chciałam.

ŻÓŁTA JA - to słońce.
Przebijające się przez najciemniejsze chmury i burzę, by dać nadzieję na to, ze jutro będzie piękny dzień.

SZARA JA - to góry
Świadoma swoich ograniczeń i wyzwań jakie przede mną, lecz mimo to widząca w oddali cel i zdeterminowana by osiągnąć kolejny szczyt.

Moja pasja ma rożne smaki... cd nastąpi.
Lucyna

A ty jaką masz pasję?
Co możesz o niej powiedzieć?
Jakbyś ja opisała?
Jak ona Ciebie kształtuje? Jak wpływa na twoje uczucia i myśli?


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz